مصرف بی رویه آنتی بیوتیک و خلع سلاح پزشکان در برابر میکروبها
تهران- ایرنا- مدیر گروه بیماریهای منتقله از آب و غذای مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشتبا اشاره به مصرف خودسرانه و بی رویه آنتی بیوتیک ها در کشور و مقاوم شدن بسیاری از میکروبها در برابر این محصولات دارویی گفت: اگر این روند ادامه یابد پزشکان در برابر میکروبها خلع سلاح خواهند شد.
علمی موزشی مقاومت میکروبی نتی بیوتیک ها
اخبار علمیمشاهده پست مشابه : قالب وردپرس Publisher ورژن ۱٫۹٫۳ – قالب پابلیشر – قالب ناشر