ساختمان پیشین سفارت ایران در بُن از حضور افراد فرصت طلب تخلیه شد
تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پلیس آلمان افرادی را که به صورت غیرقانونی در ساختمان پیشین سفارت ایران در بُن اتراق کرده بودند، اخراج کرد و این ساختمان تحویل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت شد.
اخبار سیاسیمشاهده پست مشابه : قالب وردپرس Publisher ورژن ۱٫۹٫۳ – قالب پابلیشر – قالب ناشر