رضایت 92 درصدی مردم از خدمات بهداشتی نوروزی
قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه با بیان اینکه هدف از راه اندازی سامانه نظارت مردم بر ارائه خدمات بهداشتی، نظام پایش و ارزیابی و ارتقای کیفیت مداخله ها و خدمات است، گفت: گزارش های اولیه ارزیابی ارائه خدمات بهداشتی، حاکی از رضایت اکثریت قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به واحدهای ارائه خدمت است و متوسط کشوری میزان رضایت از خدمات دریافتی حدود 92 درصد است.
اخبار پزشکیمشاهده پست مشابه : قالب وردپرس Publisher ورژن ۱٫۹٫۳ – قالب پابلیشر – قالب ناشر